خدمات درمانی تامین اجتماعی بار سنگینی از دوش کارگران برمی دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان، در مراسم عیادت از کارگران بستری در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و تجلیل از کارگران نمونه این بیمارستان که با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و روسای تشکلات کارگری برگزار شد، ضمن تشریح خدمات تخصصی و فوق تخصصی این مرکز درمانی افزود: بیمارستانهای تامین اجتماعی استان در بحران کرونا نیز در خدمت مردم بودند و از پشتوانه اعتماد عمومی برخوردار هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر فخر مدیردرمان تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار داشت: افتخار داریم که در بخش درمان تامین اجتماعی به جامعه هدف سازمان یعنی جامعه کارگری خدمت رسانی کنیم.
وی ادامه داد: ۹۰ درصد از هزینه‌های بستری و ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی توسط سازمان تامین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد پرداخت می‌شود.
وی در ادامه به طرح حفاظت مالی اشاره کرد و افزود: براساس این طرح در شهرستان هایی که سازمان تامین اجتماعی فاقد بیمارستان است بیمه شدگان می توانند از بیمارستان های دولتی به صورت رایگان خدمت دریافت نمایند و  برای بیمه شدگان ۶۵ سال در تمام شهرستانها در بیمارستانهای دولتی این نوع خدمات وجود دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در ادامه به خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان جراحی قلب باز، مغز و اعصاب و آنژیوگرافی انجام می‌شود و این مرکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی استان از پشتوانه اعتماد عمومی برخوردار هستند.
دکتر فخر افزود: بیمارستان های تامین اجتماعی استان در بحران کرونا در خدمت مردم بودند به طوری که بیش از یک سوم بیماران مبتلا به کرونا در  این مراکز درمانی بستری شدند.
دکتر فرزین کی نیا رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: این بیمارستان نقطه امیدی برای بیمه‌شدگان استان است. بهسازی بخش آی سی یو کودکان، ساخت پارکینگ، اصلاح سیستم تهویه و ایمنی حریق بیمارستان اجرایی شده است و پروژه ساخت پلی کلینیک نیز در مرحله طراحی قرار دارد.
مهندس مجتبی مصباح، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: هزینه های درمانی یکی از اقلام مهم در سبد هزینه های خانوار است و ارائه خدمات درمانی توسط تامین اجتماعی بار سنگینی از دوش کارگران بر می دارد.
وی کادر درمان تامین اجتماعی را جهادگران عرصه سلامت توصیف کرد و از همه کارگزاران و خدمتگزاران به جامعه کارگری تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم از کارگران نمونه بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر: 52127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =