برای اجرای عدالت بین کارگران و اقشار جامعه مسئولیم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران و مدیران شورای رفاه به همراه اعضای هیات اجرایی خانه کارگر با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهرستان ساری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  آیت ا... لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری ضمن تبریک هفته کارگر گفت: همه ما در راستای اجرای عدالت نسبت به همه اقشار جامعه از جمله کارگران مسئولیم و باید با  تاسی از حضرت علی (ع) قدم برداریم تا با کمک به مردم در رفع مشکلات کارگران و رسیدن به حق و حقوق آنان تا حد امکان تلاش نماییم.
وی ادامه داد: حمایت و ایجاد شرکتهای تعاونی با حضور کارگران و اختصاص تسهیلات به کارگران همچنین ارزش دادن به خلاقیتهای این طبقه مهم و موثر میتواند تا جایی پیش رود که خود کارگران تبدیل به کارفرما شوند.
آیت الله لائینی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا امنیت شغلی برای کارگران فراهم شود و برای آینده کارگران نیز باید به کمک آنان شتافت، برنامه ریزی و آینده نگری دو متغیر مهم برای کارگران است و توجه به کارگران بومی و استفاده از آنان موجب کاهش هزینه ها خواهد شد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران افزود :مدیران استان افرادی دلسوز و کارآمد هستند که برای رفع مشکلات کارگران تلاش می کنند.
نصراله دریابیگی رئیس هیات اجرایی خانه کارگر در این دیدار گفت: کار جوهره حیات و کارگر قلب تپنده آن است کارگران نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند و شهدای کارگری زیادی داشتیم.
دریابیگی در خصوص مشکلات امروز جامعه کارگری گفت: دستمزد فعلی با سبد هزینه همخوانی ندارد اگر چه امسال رشد خوبی در دستمزدها شاهد بودیم اما بازنشستگان مشکلات معیشتی زیادی دارند و قرارداد موقت کار یکی از مشکلات اصلی کارگران است.

کد خبر: 52132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =