خدمت به کارگران نعمت و رحمت الهی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با مدیر درمان تأمین اجتماعی استان، با تبریک هفته کار و کارگر گفت: خدمت به کارگران نعمت و رحمت الهی و ذخیره آخرت است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در این دیدار اظهار داشت: خددمت به همه مردم واجب است ولی با توجه به اینکه کارگران از افراد کم برخوردار جامعه هستند خدمت به این قشر اجر و ثواب بیشتری دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: کار در تامین اجتماعی فرصت خدمت را برای شما فراهم کرده که باید قدر آن را بدانید و به دید نعمت و رحمت الهی به آن نگاه کنید. اگر در قبول مسئولیت ها و تصمیم‌گیری ها خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم، انگیزه مضاعفی برای خدمت خواهیم داشت و در غیر اینصورت دچار بی انگیزگی و بی هویتی خواهیم شد.
وی در ادامه گفت: برای حل مشکلات موجود باید افرادی مسئولیت قبول کنند که متعهد، متخصص و با تقوا باشند و تقوی یعنی اینکه افراد متخصص مسئولیت قبول کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی افزود: علاوه بر اینکه باید رضایت مردم و ارباب رجوع را فراهم کنیم باید با کارکنان زیرمجموعه نیز بگونه ای رفتار کنیم که با جان و دل و علاقه کار کنند. در مدیریت کارکنان، محور باید مدیریت بر قلبهای کارکنان با رفتار با عطوفت و درک مشکلات آنها باشند.
در این دیدار دکتر یادگاری سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی نیز با ارایه گزارشی از فعالیت های مدیریت درمان در سطح استان گفت: خدمت به بیمه شدگان و کارگران عزیز سعادتی است که بواسطه خدمت در مجموعه مدیریت درمان نصیب ما و همکارانمان شده است.
وی به طرح های توسعه مدیریت درمان استان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش روند رو به رشد سالمندی در کشور در تلاش هستیم تا ضمن توسعه امکانات بیمارستان امام رضا(ع)، برای تکریم و حفظ شأن و منزلت بازنشستگان و پیگیری مداوم وضعیت سلامت و روند درمان این عزیزان کلینیک طب سالمندان را راه اندازی کنیم.

کد خبر: 52137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =