پیگیری تامین زمین برای احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی هفت تپه

مدیر درمان و مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان به همراه رئیس اداره پیشگیری و غربالگری درمان مستقیم سازمان با حضور در فرمانداری شوش با فرماندار دیدار و در خصوص تامین زمین برای احداث ساختمان جدید پلی کلینیک شهید حیاری هفت تپه به گفتگو نشستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص صدور مجوز ساخت ساختمان پلی کلینیک شهید حیاری هفت تپه گفت: بخاطر فرسوده بودن ساختمان پلی کلینیک شهید حیاری، یکی از اولویت های تامین اجتماعی ساخت یک مرکز درمانی در خور کارگران و بیمه شده های تامین اجتماعی هفت تپه است.
وی افزود: برای این منظور از سوی هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مجوز لازم اخذ شده است، تامین اعتبار صورت گرفت و حتی تیپ نقشه مشخص شده است.
دکتر بنی احمد تاکید کرد: به محض مشخص شدن زمین و تاییدیه واگذاری زمین به نام تامین اجتماعی، بلافاصله عملیات ساخت این مرکز آغاز و طی ۲ سال آینده  بصورت کامل و مجهز آماده بهره برداری خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان خاطر نشان کرد: علت تهاتر مرکز فعلی با زمین این است که اگر ما مرکز جدید را در همان ساختمان قدیم بنا کنیم در زمان ساخت مراجعه کنندگان سرگردان و درمان دچار خلل می شود.
محمود عیدانی فرماندار شهرستان شوش با تقدیر از خدمات تامین اجتماعی گفت: پلی کلینیک شهید حیاری تنها مرکز درمانی هفت تپه است، این مرکز همچنان باید بکار خودش ادامه دهد و وقفه ای در ارائه خدمات به مردم نداشته باشد.
عیدانی تاکید کرد: شرکت توسعه نیشکر زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در مجاورت مرکز درمانی هفت تپه در نظر گرفته است که مراحل اداری این کار در حال انجام است.

کد خبر: 52139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =