مراجعه بیش از ۱۱۵ هزار نفر به درمانگاه تامین اجتماعی شهدای سوسنگرد در سال گذشته

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در درمانگاه تامین اجتماعی شهدای سوسنگرد ضمن بازدید از بخشهای مختلف درمانگاه و گفتگو با کارکنان به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به درمانگاه پرداخت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با ابراز رضایت از خدمات و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی شهدای سوسنگرد گفت: این درمانگاه با توجه به نوع تجهیزات و کادر درمانی که در اختیار دارد در شرایط ایده آلی قرار دارد و برای افزایش رضایتمندی مردم این شهر باید کیفیت خدمات ارائه شده را تقویت کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان بیان کرد: اهم برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی در سوسنگرد، ارتقاء سطح خدمات درمانی و افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان است.
وی تصریح کرد: مقرر است ضمن بررسی جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی مقدمات احداث درمانگاه جدید در شهر هویزه بررسی شود، همچنین طرح اعزام دوره ای پزشکان متخصص به مراکز ملکی فاقد پزشک متخصص را اجرایی می کنیم.
بختیار شهنی رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهدای سوسنگرد با ارائه گزارشی عملکرد این درمانگاه گفت: در سال گذشته تعداد ۱۱۵ هزار و ۸۵۶ نفر بصورت سرپایی توسط پزشکان ویزیت و مورد مداوا قرارگرفتند. که از این تعداد ۸۳ هزار و ۵۶۶ نفر توسط پزشکان عمومی، ۲۸ هزار و ۵۵۲ نفر نیز توسط پزشکان متخصص مورد معاینه قرار گرفتند و  خدمات دریافت کردند.
وی افزود: سال گذشته در کلینیک دندانپزشکی ۳ هزار و ۷۳۸ نفر خدماتی نظیر کشیدن، پر کردن، جرم گیری و ...  دریافت کردند.

کد خبر: 52150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =