بیمارستان تامین اجتماعی آتیه رتبه اول زایمان طبیعی را کسب کرد

بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان با ثبت آمار بیش از ۳۲۰۰ مورد زایمان طبیعی در سال ۱۴۰۰ و بیش از ۲۰۰۰ سزارین بیمارستان اول شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر حسن عروتی موفق مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با حضور در زایشگاه بیمارستان آتیه همدان و تبریک روز جهانی ماما از نقش مطلوب کادر مامایی در ترویج و تشویق امر فرزند آوری، تقدیر کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از کسب رتبه اول در آمار زایمان طبیعی در بیمارستان آتیه همدان در دو سال پیاپی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به عنوان افتخاری دیگر برای سازمان تامین اجتماعی در خدمت به بیمه شدگان و مراجعین به مراکز درمانی این سازمان در استان خبر داد.
کسب رتبه دوم موالید استان با مجموع ۶۵۶۰ زایمان طبیعی و سزارین در دو بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر، آمار بعدی ارائه شده توسط مدیر درمان استان به مناسبت روز ماما بود.
دکتر عروتی موفق با اشاره به اینکه مجموعاً ۵۸ نفر کارشناسان مامایی در ۸ مرکز بیمارستانی و سرپایی تامین اجتماعی دوشادوش پزشکان متخصص زنان و نوزادان در موضوع خدمات زنان و زایمان و مامایی، فعال هستند، از ۳۸ هزار و ۵۶۳ مورد ویزیت  متخصص زنان و ۵۸ هزار و ۴۰۰ ویزیت مامایی در مراکز تابعه مدیریت درمان در سال ۱۴۰۰ به عنوان خدمتی دیگر از مدیریت درمان تامین اجتماعی  نام برد.
لازم به ذکر است بیمارستان آتیه همدان با ۱۵ تخت فعال زایشگاه و ۴۴ تخت در بخش جراحی زنان و زایمان و همکاری ۳۹ ماما و ۱۴ متخصص زنان و زایمان و نیز حضور دائم پزشکان متخصص در رشته های زنان و زایمان، بیهوشی و اطفال به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمت به مراجعین است و در این رابطه با فعالیت ۱۳ ماما و ۷ متخصص زنان و زایمان با حضور دائم پزشکان متخصص در رشته های زنان و زایمان، بیهوشی و اطفال به صورت تمام وقت در بیمارستان دکتر غرضی ملایر نیز خدمات مشابه به مراجعین ارائه می شود.
به مناسبت روز ماما از هشت نفر از همکاران نمونه مامایی در مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تقدیر شد.

کد خبر: 52155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =