ارائه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت درمان سرپایی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان در جلسه نظارت بر درمان مستقیم استان با اعلام آمار بخش سرپائی گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان ارایه شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر محمدکاظم امیدیان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: تعداد کل خدمت سرپائی ارائه شده در سال گذشته به میزان ۲۳ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش داشته است.
وی افزود: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار بار ویزیت توسط پزشکان عمومی و متخصص در مراکز درمانی استان ثبت که از این تعداد برای ۹۴۴ هزار مراجعه کننده، ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار قلم دارو تجویز شده است.
دکتر امیدیان با اشاره به مشکلات موجود برای تامین نیروی درمانگر متخصص و همچنین دندانپزشک بیان داشت: علیرغم کاستی های موجود بیش از ۳۸ هزار خدمت دندانپزشکی، ۳۳۰ هزار مورد آزمایش، ۴ هزار و ۳۰۰ خدمت فیزیوتراپی، ۲۷۵۰ جلسه دیالیز و ۳۸ هزار خدمت مامایی به بیمه شدگان هم استانی ارائه شده است.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اهمیت حفظ منزلت و جایگاه بیمه شدگان خصوصا بازنشستگان سازمان گفت: علاوه بر ارائه رایگان خدمات در مراکز ملکی سازمان، اجرای طرح حمایت مالی بیمه شدگان در مراجعه به مراکز دانشگاهی نیز اقدام بسیار ارزشمندی برای رعایت عدالت و سهولت در دسترسی بیمه شدگان به خدمات تخصصی بوده است.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی و پشتیبانی مراکز درمانی در خدمت رسانی به بیماران بیان داشت: متاسفانه شرایط کرونایی در طول دو سال گذشته تاثیرات نامطلوبی را بر شرایط روحی و جسمی کادر درمان بعنوان خط مقدم رسیدگی و مداوای بیماران کرونایی داشته است.

کد خبر: 52159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =