دیدار سرپرست بهزیستی استان با مدیر و کارشناسان روابط عمومی بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه

منطقی وجه مشخصه و ملاک یک روابط عمومی موفق را تعامل، افکار سنجی و استفاده از علم روز عنوان کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی با مسئول روابط عمومی و کارشناسان ستاد استان و رابطین شهرستان های تابعه دیدار و گفتگو کرد.

منطقی در این دیدار ضمن تبریک روز روابط عمومی و خداقوت بمنظور تلاش و خدمات ارائه شده در عرصه آگاه سازی و اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های سازمانی به آحاد جامعه و جامعه هدف توسط روابط عمومی، هدف از این دیدار را بیان تقدیر و تشکر و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات روابط عمومی بهزیستی استان بیان و افزودند : یکی از وظایف مهم روابط عمومی در جامعه امروز انتشار حال خوب و کار اخبار روحیه بخش و امید دهنده است.

وی یکی از ارکان ارزشمند در خبر را زمان انتشار آن برشمرده و وجه مشخصه و ملاک یک روابط عمومی موفق را در سه مولفه، تعامل و ارتباط موفق درون و برون سازمانی  ، افکار سنجی و شناخت مخاطب و به روز بودن و استفاده از ظرفیت های علم مدرن در روابط عمومی بیان و اظهار داشتند : یکی از راه های توانمندی در عرصه ارتباطات آموزش مستمر و کسب تجربه از تجربیات استادید این علم است.

سرپرست بهزیستی استان خواستار استفاده از ظرفیت مخاطب سنجی و دریافت نیازهای جامعه هدف توسط روابط عمومی ها در سطح استان شدند تا بتوان با استفاده از این طرح تصمیمات و برنامه های در راستای نیاز جامعه هدف تبیین، تدوین و اجرا کرد.

منطقی در پایان سخنان خود هدف در روابط عمومی را انعکاس و شناخت سازمان به عموم جامعه و جامعه هدف بیان و بر استفاده از ظرفیت روابط عمومی در باز نشر و شناسایی خدمات و زحمات کلیه همکاران، مراکز غیردولتی، شرکای اجتماعی و توانمندی جامعه هدف به عموم جامعه تاکید داشتند.

در ابتدای این دیدار میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های روابط عمومی بهزیستی استان داشته و گفتند : با همکاری کارشناسان و رابطین روابط عمومی بهزیستی استان در سال گذشته ۱۵ برنامه تلویزیونی، ۱۰ برنامه رادیویی، بیش ا ز ۳۰۰ خبر در روزنامه های استان، تهیه و بارگذاری بیش از ۵۵۰ خبر در سایت اداره کل، اجرای بیش از ۳۵ برنامه با موضوعات مختلف در روابط عمومی بهزیستی به مرحله اجرا رسیده است.

در این دیدار کارشناسان و رابطین روابط عمومی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با مدیرکل پرداخته و در پایان برنامه ضمن تقدیر از رابطین روابط عمومی ستاد و شهرستان ها، روابط عمومی بهزیستی شهرستان مهدیشهر بعنوان روابط عمومی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر: 52204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =