پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به مناسبت هفته ملی مهارت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پیامی هفته ملی مهارت (۳۱ تیر الی ۶ مرداد) را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین، متن پیام بدین شرح است: 
در سالی که با رهنمود های مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، بی شک توسعه و بسط آموزش های مهارتی نیازمند همت بی شائبه همه دست‌اندرکاران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای خواهد بود.

آموزش، ابزاری سازنده، تحول آفرین و یکی از فاکتور های مهم توسعه اقتصادی هر کشور است و  نقش آموزش های مهارتی، با وجود پارامترهای اصلی و مختلف در ایجاد اقتصادی پویا و مثبت در میزان تخصص و مهارت افراد و ایجاد بستر اشتغال نیروهای فعال جامعه بسیار برجسته  و موثر است.

بی تردید تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کار آفرینی، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمند سازی منابع انسانی دارد و رسالت آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش مهارت های غیر رسمی در تربیت نیروی کار متخصص در بخش های مختلف و ارتقای مهارت های حرفه ای شاغلین و دانش آموختگان دانشگاهی و کارجویان نقش بسزایی در توسعه پایدار این استان خواهد داشت.          

گسترش نهضت توسعه آموزش های مهارتی و توانمند سازی منابع کارآمد انسانی راه را برای تحقق شعار سال هموار نموده و اهتمام به این مقوله نوید بخش افق روشن برای اشتغال پایدار جوانان است.       
                                               
اینجانب هفته ملی مهارت را به همه فعالان عرصه مهارت آموزی تبریک عرض کرده و امیدوارم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هم افزایی توانمندی های کارآفرینان بتوانیم در این مسیر افتخار آفرین با گام هایی استوار حرکت کنیم.

کد خبر: 52292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =