نشست تعاملی مدیرکل دفتر امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیر استان مازندران

در راستای اجرای طرح "تبیین روایت جهاد، رقابت خدمت" مدیر کل دفتر امور استان ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیر کل تعاون مازندران و دبیر شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارتخانه در این استان، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل، "حبیب اله جلیلی" پیش از ظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، در قالب سلسله نشست های طرح "تبیین روایت جهاد - رقابت خدمت" با حضور علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مسلم غلامی دبیر شورای هماهنگی این استان به میزبانی دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با هدف تعامل، هم اندیشی، تبادل اطلاعات و تجربیات و بررسی راهکارهای اثربخش علی الخصوص در حوزه شورای هماهنگی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اجرای طرح "تبیین روایت جهاد، رقابت خدمت" اقدامی مهم در جهت ارتقای عملکرد شورای هماهنگی مدیران استانی، رسیدگی و رفع مشکلات جامعه هدف و شرکای اجتماعی از طریق هم افزایی و در نهایت رسیدن به فهمی مشترک و وحدت رویه در کل کشور است.

وی با تأکید بر کیفی سازی جلسات شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ها، افزود: انتظار داریم جلسات شورای هماهنگی در استانها با حضور مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با نگاه رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف به صورت منظم، هدفمند و کیفی برگزار شود.

جلیلی ادامه داد: مصوبات کیفی و شاخص شورای هماهنگی استانها به الگوی قابل اجرا در کشور تبدیل خواهد شد.

جلیلی روایت جهاد و عملکرد مدیران را از رویکردهای ضروری مدیران این وزارتخانه در سطح کشور دانست و خاطرنشان کرد: تشریح فعالیت ها و اقدامات به منظور ایجاد رقابت مثبت بین مدیران در ارائه خدمات مطلوب به مردم است و زمینه ساز پیشرفت خواهد بود.

علی باقری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست با اعلام اینکه تعامل ویژه ای بین مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران وجود دارد، طی سخنانی افزود: تعامل، همدلی و هم افزایی در راستای ارائه خدمت به مردم شریف همواره در اولویت مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می باشد.

وی ادامه داد: جلسات شورای هماهنگی به صورت منظم در استان برگزار می گردد و کیفیت مطلوبی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت دیدار چهره به چهره با مردم خاطرنشان کرد: علاوه بر ملاقات های مردمی و دیدارهای چهره به چهره با مردم شریف در دفاتر مدیران، حضور در روستاها بعنوان نماینده استاندار و بررسی مشکلات مردمی طبق روال و هر دو هفته انجام می شود.

گفتنیست در پایان این نشست، از مدیران استان مازندران بدلیل سطح عملکردی عالی و کسب رتبه پنجم در سطح کشور در حوزه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

کد خبر: 52970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =