انتخاب ۶ تعاونی بعنوان تعاونی برتر استان چهارمحال وبختیاری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری از انتخاب ۶ تعاونی برتراستانی از بین ۸۶ تعاونی که درهفدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ثبت نام نموده اند خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری محسن مولوی با اشاره به مراحل انتخاب تعاونی های برتر و حد نصاب امتیازآوری آنان گفت : در این  خصوص اعضای کمیته با توجه به دستورالعمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص نحوه انتخاب تعاونی های برتر، جلساتی برگزار شد و اعضای کمیته داوری با بررسی امتیازات نهایی تعاونی های شرکت کننده در هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر، نسبت به انتخاب رتبه های برتر اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: از هر رشته و گرایش یک تعاونی را به عنوان تعاونی برتر انتخاب شدند و نهایتا در مجموع تعداد ۶ تعاونی از بین تعاونی های شرکت کننده در هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر برای راهیابی به جشنواره استانی انتخاب شدند.

آقای مولوی به برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت : هفتدهمین جشنواره تعاونی های برتر چهارمحال وبختیاری در هفته تعاون که از ۷ شهریور ماه سالجاری آغاز و تا ۱۳ شهریور ماه ادامه دارد برگزار می شود

وی هدف از برگزاری جشنواره تعاونی های برتر، توسعه کمی و کیفی بخش تعاون و گسترش فعالیت های اقتصادی این بخش در ابعاد استانی و ملی می باشد
 

کد خبر: 53078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =