عدم به کارگیری مشمولان غایب در کارخانجات و واحدهای کارگری

نشست مشترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانده انتظامی استان با موضوع عدم بکارگیری مشمولان غایب در کارخانجات و واحدهای کارگری، صبح امروز در محل دفتر فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیر کل کار استان با اشاره به ماده ۹ قانون کار، گفت: انعقاد قرارداد کارفرمایان با مشمولان غایب نظام وظیفه ممنوع بوده و در صورت طرح دعوی، درخواست آن ها مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

پیشکاری با اشاره به اینکه ۲۳ بازرس کار ادارات کار استان در طول سال بیش از ۲۰ هزار بازرسی از واحدهای کارگری، کارخانجات، شرکت ها و... را انجام می دهند، اظهار داشت: رسیدگی به عدم بکارگیری مشمولان غایب در بازرسی های بازرسان کار، مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی، آرامش و آسایش این سرزمین را مدیون خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: جامعه مدیون ایثار و فداکاری های فرزندان خویش است.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی تعامل و همکاری مناسبی با نیروی انتظامی استان داریم، از خدمات و تلاش های سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان در بحث مبارزه با مواد مخدر در واحد های کارگری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه، قدردانی کرد.

کد خبر: 53081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =