مجمع سالیانه شرکت افق تأمین انرژی طوس برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت افق تأمین انرژی انرژی طوس در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو)، دشتی، مدیرعامل شرکت افق تأمین انرژی طوس در حاشیه مجمع عمومی عادی که به طور فوق العاده برگزار شد، اظهار کرد: فروش (درآمد عملیاتی) شرکت در سال ۱۴۰۰ با افزایش ۵۹ درصدی نسبت به سال گذشته، به رقم ۲، ۸۴۷، ۰۵۳ میلیون ریال رسید.

مدیرعامل شرکت افق تأمین انرژی طوس تاکید کرد: ۱، ۳۵۷، ۸۴۵ میلیون ریال سود ناخالص این شرکت در سال ۱۴۰۰ بوده که نسبت به سال گذشته ۹۴ درصد افزایش داشته است.

وی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران در این مجموعه گفت: در سال گذشته ۱، ۲۹۱، ۳۴۷ میلیون ریال سود عملیاتی حاصل شده که نسبت به سال مالی قبل آن ۹۶ درصد افزایش یافته است.

دشتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ این شرکت ۱، ۰۷۸، ۰۰۶ میلیون ریال سود خالص محقق شده که نسبت به سال مالی گذشته ۹۵ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه مراسم با ارائه گزارشی، از فعالیت‌های شرکت افق تأمین انرژی طوس در حوزه دانش بنیان تصریح کرد: در سال گذشته با ۱۰ شرکت دانش بنیان برای بومی سازی تجهیزات مورد نیاز نیروگاه طوس همکاری بسیار خوبی صورت گرفت و موفق شدیم در این زمینه از قطعات و خدمات بومی برای بهبود شاخص تولید میترینگ این نیروگاه بهره‌مند شویم.

مدیرعامل شرکت افق تأمین انرژی طوس با تأکید بر اعتماد به توان، دانش داخلی و شرکت‌های دانش بنیان گفت: معتقدیم بهره‌مندی از توان جوانان ایرانی می تواند توسعه صنایع نیروگاهی، افزایش سطح داخلی سازی در صنعت، کاهش بیش از پیش واردات انرژی، خلق حداکثری ثروت و اشتغال‌زایی را به همراه داشته باشد.

کد خبر: 53097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =