پیام مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز به مناسبت آغاز هفته دولت پیامی صادر کرد. در متن پیام وی آمده است :

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، "هفته دولت" نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت تلاش های این بزرگمردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از خدمات، زحمات، کار و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی گردد.

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه از خدمات دولت است امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و  در سایه تدبیر  ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رئیسی و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر دولت سیزدهم با همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و امام شهدا و بویژه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر  آغازهفته دولت را به مردم شریف استان البرز، مسئولین  خستگی ناپذیر استان، هیات دولت و دولتمردان خدوم تبریک و تهنیت عرض نموده موفقیت کلیه کارگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی  را در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری، وسیاست های دولت محترم در خدمت به مردم، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


 

کد خبر: 53168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =