پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک روز کارمند، پیامی صادر نمود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در متن پیام تبریک مختار احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَهٍ کَرِیمَهٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ

هفته دولت فرصت مناسبی است تا بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، این بار بیش از گذشته با عزمی راسخ و با گام هایی استوار افق تازه ای را در برابر بدخواهی های دشمن با حماسه ای اقتصادی در راستای تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» ترسیم کنیم و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در سایه سار منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فراهم نماییم.

بی گمان پیروی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف باشد.

این هفته، نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی و  فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان، مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تلاش و تعاون استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز  کارمند  را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است مسئولان، مدیران  و کارمندان عزیز با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر،  در سایه وحدت و همدلی، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم آورند.

"  مختار احمدی  "

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

کد خبر: 53190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =