بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی از خانه کارگر

در راستای تقویت تعاملات و مناسبات با شرکای اجتماعی سازمان و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های جامعه کارگری، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی، ضمن حضور در خانه کارگر استان با دبیر اجرایی این تشکل صنفی کارگری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی، جواد یزدانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکل‌های صنفی کارگری در پیشبرد امور جاری سازمان تامین اجتماعی گفت: بسیاری از گرفتاری‌های کلان سازمانی با همراهی و همکاری‌های گرم نمایندگان این تشکل‌ها به نتیجه رسیده است و جا دارد از این همکاری تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: خدارا شاکریم علیرغم تمام مشکلات موجود، این تشکل صنفی به‌عنوان پل ارتباطی بین جامعه شریف کارگران و سازمان تامین اجتماعی شاکله اصلی خود را حفظ کرده است و به‌عنوان خانه امید طیف گسترده‌ای از کارگران خدمات قابل توجهی را به این قشر ارائه می‌دهد.

در ادامه این برنامه صباغیان، دبیر اجرایی خانه کارگر با تقدیر از حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی در بازدید از خانه کارگر استان گفت: خانه کارگر در سه محور رفاهی و گردشگری، خدمات آموزشی و سبد کالا و معیشتی به کارگران عضو و تحت پوشش خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: این تشکل در واقع تجمیعی از اعضای کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی، کانون شوراهای اسلامی کار و انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سطح استان است که علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های شیروان، اسفراین و جاجرم نیز شعبه دارد و تمام کسانی که مستمری‌بگیر و یا بیمه شده تامین‌اجتماعی باشند می‌توانند در این تشکل صنفی عضو شوند.

در حدود ۷۷هزار نفر بیمه شده اجباری(کارگری) و پنج هزار و ۲۳۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش خدمات اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی قرار دارند.

کد خبر: 70492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =