تجدید میثاق با ولایت وآرمان های والای شهیدان در یاسوج

دولتمردان کهگیلویه و بویراحمدی از جمله استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اعضای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در دومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی : دولتمردان کهگیلویه و بویراحمدی  از جمله استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اعضای شورای هماهنگی، امروز (چهارشنبه) در دومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدای یاسوج با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شهیدان ادای احترام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هفته دولت علاوه بر اینکه یادآور شهدای بزرگی همچون شهید رجایی و شهید باهنر است، با توجه به تبلیغات و هجمه های گسترده ضد نظام، نادیده گرفتن خدمات نظام و ایجاد احساس ناامیدی در مردم فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

حمید رضا واعظی زاده افزود:  بدون تردید دوره مدیریت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه اما اثر گذار بود.

وی تصریح کرد: درطول یک سال دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی گام های موثری در خدمات رسانی به مردم و پیشرفت و توسعه کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته است و باید در هفته دولت بصورت گسترده تبیین و اطلاع رسانی  شود.

وی عنوان کرد: این مکان مقدس جمع شدیم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های شهدا، از رفتار و منش این عزیزان الگو بگیریم و تمام توان و تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم بکار ببریم.
 

کد خبر: 53251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =