حضور تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان

تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متشکل از ۱۳بازرس برای ارزیابی ادواری و فضای عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان و بررسی حوزه های تخصصی آنان در استان حضور پیدا کردند .

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان تیم ارزیابی عملکرد اعزامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت ارزیابی نقاط قوت و نواقص و کمک در جهت رفع کاستیهای این اداره کل  و بهبود فرآیندها و افزایش بهره وری به مدت یک هفته به سرپرستی خانم آسیه اقتدار نصب وارد استان شدند.

درهمین راستا جلسه ای با حضور کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اعضای تیم ارزیابی عملکرد در سالن جلسات این اداره برگزار گردید که در این جلسه اقتدار نصب سرپرست تیم بازرسی ادواری ضمن توضیح مفهوم  نظارت  و بازرسی و با اشاره به اینکه تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق برنامه زمانبندی تعیین شده  با هدف ارزیابی عملکرد و افزایش سطح ارتقاء خدمات و برقراری تعامل بیشتر در سطح ستاد سفر می کند، افزود: بازرسی‌های دوره‌ای در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حضور یکپارچه تیم بازرسین در استان‌ها برای ارزیابی و بررسی عملکردها و انتقال تجارب موفق کاری به آن‌ها و نیز رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی صورت می‌گیرد.

وی افزود: رویکرد دفتر مدیریت عملکرد وزارت در جهت دست گیری و کمک به واحدهای استانی به منظور رفع نواقص و تقویت نقاط مثبت هست تا بتوانند در تحقق اهداف سازمان موفق شوند.

سرپرست تیم ارزیابی با تاکید بر اینکه سیستم خودارزیابی باعث چابکی بیشتر سازمان می شود، افزود: در این روند ارزیابی، عملکرد ادارات کل در سال ۱۴۰۰مورد بررسی قرار خواهد گرفت و حتما شرایط و ویژگی های خاص هر استان نیز در ارزیابی ها مدنظر خواهد بود.

در ابتدای این جلسه علی جهانی ضمن ارائه گزارشی، حضور تیم ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع را در استان لرستان فرصت مغتنمی برای این اداره کل برشمرد و گفت: می توان با بهره گیری از تجربیات و مشاوره های تیم ارزیابی، از راهکارهای مختلف برای ارتقاء خدمت رسانی به جامعه کار، تولید و تعاون در لرستان بهره جست.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم را با شناسایی نقاط قوت و ضعف در حوزه های مختلف و رفع آنها عنوان کرد و افزود : این استان از نظر بیکاری و توسعه نیافتگی همیشه در صدر جدول بوده و بایستی از مدیران دولتی در مرکز خواست برای توجه ویژه جهت حل این مشکلات اقدامی درست و انقلابی کنند تا شاید بتوان مقداری از دغدغه های جوانان و پدر و مادرشان کم کرد .

وی به بیان اینکه ما شرمسار مردم استانمان هستیم که چرا هنوز نتوانسته ایم تحولی در جهت توسعه و ایجاد اشتغال ایجاد کنیم اظهار کرد : رفع چالشها در حوزه های مختلف و مشاوره و آموزش جهت رفع این مشکلات و همچنین تقویت نقاط قوت با حضور شما می تواند مثمر ثمر واقع شود که نیاز است در این راه برنامه ریزی شود.

کد خبر: 53281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =