تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های تعاونی گیلان

وی با اعلام خبر افزود: از محل تفاهمنامه سه جانبه بانک توسعه تعاون وصندوق ضمانت سرمایه گذاری و تسهیلات تبصره ۱۸قانون بودجه نیز تسهیلات مناسبی برای شرکتهای تعاونی در نظر گرفته شده است که مدیران تعاونیها می توانند جهت اخذ تسهیلات اعم از ثابت و سرمایه درگردش، درخواست های خود را به ادارات شهرستانها تحویل دهند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان؛ سیاوش آقاجانی گفت: در هفته تعاون سال جاری، ۴۸ طرح تعاونی با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی اشتغالزایی این طرح ها را  ۵۴۶ نفر و تعداد اعضای این تعاونی ها را ۳۱۸۹ نفر اعلام و تصریح کرد: این طرح های تعاونی در زمینه های صنعتی، خدماتی،کشاورزی، مسکن و گردشگری فعالیت خواهند کرد.
آقاجانی همچنین از تخصیص  ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های تعاونی استان در سال جاری خبرداد.
 سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر تصریح کرد: این تسهیلات از محل تبصره (۱۶) قانون بودجه برای تعاونی های استان با پیشنهاد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موافقت استاندار  در نظر گرفته شده و به منظور توانمند سازی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تعاونی ها در زمینه های صنعتی ، کشاورزی و خدماتی و در دو بخش سرمایه گذاری ثابت و در گردش پرداخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: از محل تفاهمنامه سه جانبه بانک توسعه تعاون وصندوق ضمانت سرمایه گذاری و تسهیلات تبصره ۱۸قانون بودجه نیز تسهیلات مناسبی برای شرکتهای تعاونی در نظر گرفته شده است که مدیران تعاونیها می توانند جهت اخذ تسهیلات اعم از ثابت و سرمایه درگردش، درخواست های خود را به ادارات شهرستانها تحویل دهند.
لازم به ذکر است که تسهیلات تخصیصی سالجاری ، از افزایش قابل ملاحظه ای در مقایسه با سنوات گذشته برخوردار است .

کد خبر: 53283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =