توسعه نیازمند تولید و اقتصاد قوی است

به گفته وزیر دادگستری، توسعه این کشور نیازمند قوی شدن است و برای آن باید تولید و اقتصاد قوی داشت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، امیر حسین رحیمی، وزیر دادگستری در آئین احیای همزمان ۱۲ واحد تولیدی غیر فعال در استان زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم به معنای واقعی خود را حامی تولید می‌داند، گفت: توسعه این کشور نیازمند قوی شدن است و برای آن باید تولید و اقتصاد قوی داشت.

رحیمی با تاکید بر اینکه کارگاه تولیدی بنگاه خیریه نیست که بخواهد کالاهایش را طوری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد که منجر به ضررش شود، اگر ضرر کند که نمی‌تواند تولید کند. افزود: تولیدکنندگان برای لحاظ کردن قیمت منصفانه برای تولیدات لحاظ نمایند و این مهم باید در همه واحدهای تولید مد نظر قرار گیرد.

وی متذکر شد: همه دستگاه‌های مرتبط با امر تولید در استان زنجان با هم هماهنگ و همراه هستند در این راستا دستگاه قضائی نیز با جدیت تمام همراه این مجموعه‌ها برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال فعالیت می‌کند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه همدلی و همکاری خوبی در استان زنجان برای رفع موانع تولید حاکم است، افزود: مشکل سرمایه تنها علت تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی نیست، گاهی اوقات یک مشکل در یکی از ادارات و یا دادگستری، کارخانه را به تعطیلی می‌کشاند.

رحیمی تاکید کرد: اگر بخواهیم کشور را به توسعه برسانیم باید قوی بشویم، قوی شدن شدن هم در گرو قوی شدن اقتصاد است و اقتصاد قوی نمی‌شود مگر اینکه رونق در تولید ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور از زمان ریاست قوه قضائیه دغدغه تولید داشته است، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه از زمان ریاست حجت الاسلام رئیسی راه‌اندازی شده است.

رحیمی با بیان اینکه در این شرایط اگر کسی یک شغل ایجاد کند، ما به عنوان دولت خدمتگزار او هستیم، گفت: وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست و در مجموعه دولت خادم سرمایه گذاری و تلاشگران ایجاد اشتغال هستند.

کد خبر: 53288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =