نشست خبری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست خبری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته تعاون برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و هفته تعاون، به تشریح اهداف و سیاستهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف  پرداخت و با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۳۸ تعاونی در کردستان با ۱۸۴ هزار نفر  عضو وجود دارد، اظهار داشت: تعاونی‌های استان تاکنون برای ۱۷ هزار و ۴۶۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده اند.

پیشکاری افزود: از هفته تعاون سال گذشته تاکنون ۷ هزار و ۵۷۵ نفر ساعت دوره آموزشی حضوری و ۵ هزار و ۲۱۹ نفر ساعت دوره آموزشی مجازی به اعضای تعاونی ها ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۶۱ شرکت تعاونی با ۳ هزار و ۱۲۶ نفر عضو به ثبت رسیده است، گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به تعاونی های زنان سرپرست خانوار و معلولین استان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در این نشست همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی و زیارت مزار شهدا، حضور در برنامه های مختلف صدا و سیمای استان، تجلیل از تعاونی‌های برتر، افتتاح ۱۹ تعاونی در استان، رونمایی از خیابان تعاونی در بانه، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با تعاونگران و... را از جمله مهمترین برنامه‌های هفته تعاون امسال در استان برشمرد.

گفتنی است ۷ لغایت ۱۳ شهریور ماه در تقویم رسمی کشور به نام هفته تعاون مزین شده است.

کد خبر: 53368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =