به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، یک واحد مسکن مددجویی از ۷ واحد اختصاص داده شده به مددجویان در شهرک زاگرس شهرستان سقز افتتاح شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در این افتتاحیه فرماندار سقز ، رئیس بهزیستی و تنی چند از رؤسا و مسئولین ادارات سطح شهرستان سقز حضور داشتند .
 سقز | افتتاح یک واحد مسکن مددجویی

در این مراسم سیدمنصور حیدری ؛ رئیس بهزیستی شهرستان سقز ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت : در سال جاری تعداد ۷ واحد مسکن مددجویی در قالب ۴ واحد مسکن روستایی و ۳ واحد مسکن شهری در دست اقدام و آماده تحویل می باشد که از این تعداد  ، ۲ واحد مسکن مربوط به خانواده های دو معلولیتی بوده است .

وی افزود : بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین بهزیستی سقز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان ، مددجویان واجد شرایط به بنیاد مسکن و ادارات خدمات رسان (آب ، برق وگاز) معرفی شده و می توانند از تسهیلات ، کمکهای بلاعوض و خدمات رایگان بهره مند گردند .

سقز | افتتاح یک واحد مسکن مددجویی

رئیس بهزیستی سقز در ادامه گفت : جهت ساخت مسکن های اهدایی به مددجویان در سال جاری ، علاوه بر سهم  آورده مددجو ، مبلغ ۶/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تسهیلات بلاعوض و همچنین مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت انشعابات و صدور پروانه ساخت اختصاص داده شده است . 

حیدری تصریح کرد : روند معرفی و ارائه خدمات در زمینه مسکن که از اولویت‌های سازمان بهزیستی می باشد ؛ تداوم خواهد داشت .

کد خبر: 53403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =