اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کردستان به شرکت های دانش بنیان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در این مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان از اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کردستان به شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: ارسلان ازهاری با اشاره به اینکه تعاونی ها با مدیریت هوشمند می توانند موفق عمل کنند، افزود: یکی از رسالت های مدیران، حمایت از تعاونی ها است که در کارگروه هایی هم چون تسهیل و رفع موانع تولید از تعاونی ها و طرح های راکد تولیدی حمایت می شود.

وی یادآور شد: قانون بودجه ظرفیت های مناسبی مانند تبصره ۱۶ و ۱۸ دارد که اعتباراتی از این محل به واحدهای تولیدی تزریق، و مشکل نقدینگی بسیاری از آنها از این طریق بر طرف می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با تاکید براینکه حمایت از طرح های دانش بنیان در اولویت قرار دارند، گفت: در شهرک صنعتی چهار سنندج زمینی برای استقرار شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

ازهاری اعلام کرد: ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استان هم  به طرح های دانش بنیان اختصاص داده شده است و اگر تعاونی ها هم طرح های دانش بنیانی دارند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

کد خبر: 53488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =