تعاون ظرفیتی ویژه برای مردمی سازی اقتصاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز تعاون، تعاون را ظرفیتی ویژه برای مردمی سازی اقتصاد عنوان کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل طی پیامی روز بزرگداشت تعاون را تبریک گفت.   
بهروز رحیم زاده در پیام تبریک خود با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین"، بخش تعاون و ظرفیت موجود در این بخش را در تحقق این امر بسیار مهم شمرد و گفت: نامگذاری روز ۱۳ شهریور ماه به عنوان «روز ملی تعاون» و هفته بزرگداشت تعاون؛ مجالی برای شناساندن توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مزیت‌های حوزه تعاون در حوضه اقتصاد و تولید است.   
در بخشی از این پیام آمده است: 
«تلاش و پشتکار تعاونگران در جهت ترویج فرهنگ اقتصاد تعاون به عنوان دومین رکن نظام اقتصادی کشور و نقش آفرینی پرجلوه و رو به رشد بنگاه‌ های اقتصادی در قالب شرکت‌های تعاونی در بخش‌های تولید، کشاورزی، حمل و نقل، توزیع و مصرف، خدمات، مسکن و فعالیت ‌های دانش‌بنیان برآن می دارد تا با تشریک مساعی و حمایت ارکان حاکمیتی و استفاده از ظرفیت های قانونی، گام‌های بلندی برای ارتقای نرخ اشتغال در بخش تعاون برداشته شود.   
در این مسیر، بخش تعاون با تجمیع سرمایه‌ های خرد و تشکیل شرکت‌های بزرگ و توانمند در همه حوزه ها می ‌تواند وجهه بی ‌بدیل خود را در مشارکت هدفمند برای ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در بین اقشار تحصیلکرده جویای کار نمایان سازد.  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این پیام افزوده است: امیدوارم با برنامه ریزی های دقیق و تعیین سیاست های کلان علی الخصوص در حوزه تعاون، شاهد جهش چشمگیر در عرصه‌ های مختلف باشیم. اینجانب ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌ های تعاونگران، فرا رسیدن روز و هفته تعاون را به همه پویندگان این عرصه تبریک عرض نموده و سلامت، سعادت و توفیق روزافزون برای این عزیزان آرزومندم.»

کد خبر: 53496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =