اهتمام تامین اجتماعی در تجهیز بیمارستان کارگران

استاندار ایلام گفت: تامین اجتماعی در تجهیز بیمارستان کارگران ایلام اهتمام داشته باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، حسن بهرام نیا  در دیدار با سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، اظهار کرد: تامین اجتماعی در تجهیز بیمارستان کارگران ایلام اهتمام ویژه داشته باشد و امید داریم که این مجموعه در این دولت به زودی تجهیز و فعال شود.

وی با تاکید بر شبانه روزی کردن برخی درمانگاه‌های استان ایلام، اضافه کرد: باتوجه به اینکه شرایط احداث درمانگاه ۴۰ هزار بیمه‌گر است خواستاریم بیشتر درمانگاه‌های استان بصورت شبانه روزی به مردم خدمات ارایه کنند و در برخی شهرستان‌ها که درمانگاه نیاز است احداث شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که خدمات سازمان تامین اجتماعی به نسبت سنوات قبل قابل مقایسه نیست گفت: این خدمات روند صعودی داشته و در حال ارتقا هست.

وی در ادامه افزود: تامین اجتماعی در دوره جدید به رفاه اجتماعی، امنیت جانی، نشاط معنوی عنایت ویژه دارد که در مقام مقایسه با دولت‌های قبل در دولت سیزدهم گویا و محسوس‌تر است.

وی تصریح کرد: امید به زندگی که در چند دهه قبل خیلی پایین آمده بود در حال افزایش یافته است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی امید به زندگی است، اضافه کرد: امروز کشور در این شاخص مهم بسیار رشد کرده است که نقش سازمان تامین اجتماعی در این زمینه بی بدیل است.

وی تاکید کرد: ارتقا امید به زندگی برای همه اعضای جامعه به ویژه دهک یکم تا پنجم بسیار مهم است که امنیت دارویی، بهداشتی و درمانی و … را به دنبال دارد.

استاندار ایلام تاکید کرد: ایجاد مجموعه‌های ورزشی برای بازنشستگان اقدام خوب دیگر تامین اجتماعی بوده که در این زمینه هم این سازمان خوب عمل کرده است.

بهرام نیا اضافه کرد: عدالت در استخدام‌ها رعایت شود و استخدام براساس شاخصه‌ها تخصصی و عمومی باشد.

کد خبر: 53518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =