سرویس‌های جدید سامانه صیاد در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران پیاده‌سازی شدند

در راستای توسعه خدمات دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات مرتبط با قانون جدید صدور چک، بخش دیگری از سرویس‌های سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیاده‌سازی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این سرویس‌ها که پیش از این صرفا از طریق پورتال بانک مرکزی قابل دسترس بودند، در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه از مسیر "تحویلداری/سرویس‌های پیچک" پیاده‌سازی شده‌اند.

براساس این گزارش، "استعلام نقد شوندگی چک صیادی (استعلام با شناسه ۱۶ رقمی صیادی و استعلام با شماره حساب و سریال چک"، "سرویس lock کردن چک برای نقد کردن"، "لغو قفل‌گذاری چک صیادی"، "لغو ثبت چک صیادی"، "سرویس انسداد/ رفع انسداد چک"، "سرویس ابطال چک" و "نقد کردن درون بانکی"، سرویس‌های سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی هستند که در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیاده‌سازی شده‌اند.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه خدمات دیجیتال داشته است و در حال حاضر یکی از بانک‌های پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود.  

کد خبر: 53732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =