اشتغال‌ ثبت شده در سامانه رصد راستی‌آزمایی شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: فرمانداران اشتغال‌های ثبت‌شده در سامانه رصد را راستی‌آزمایی‌ کنند و از خُرد کردن تسهیلات خودداری نمایند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: حامد قادر زاده عصر امروز در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اگر به دنبال توسعه در استان کردستان هستیم، باید به صنایع دستی و مشاغل خانگی توجه جدی داشته باشیم، گفت: کسانی که در حوزه اشتغال خانگی و صنایع دستی درخواست تسهیلات دارند افرادی ضعیف به لحاظ بنیه مالی هستند که تسهیلگری در دریافت تسهیلات و مساعدت به آنها لازم و ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: فرمانداران اشتغال‌های ثبت‌شده در سامانه رصد را راستی‌آزمایی‌ کنند و از خُرد کردن تسهیلات خودداری نمایند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی برای سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برنامه خود در حوزه اشتغال را تا پایان مهرماه اعلام کنند.

قادرزاده برگزاری جلسات کارشناسی و طرح مباحث مطرح شده در کارگروه‌های اشتغال را ضروری خواند و با بیان اینکه کارگروه اشتغال نباید به ارائه آمار  خلاصه شود، گفت: اگر طرحی اقتصادی نیست با نگاه کارشناسانه و مناسب فرد متقاضی تسهیلات را راهنمایی کنید تا مانع از بین رفتن سرمایه‌ ها شویم.

کد خبر: 53854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =