افتتاح مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی شهید رجایی زنجان

مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی شهید رجایی با حضور استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان زنجان، افشارچی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: ایجاد بازارچه با همکاری و ارائه تسهیلات دستگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، توانمندسازی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه امری ضروریست.

وی افزود: مأموریت مرکز آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی شهید رجایی، بهره‌گیری از کلیه ابزارهای آموزش فناورانه برای تسهیل و تسریع یادگیری، تأمین نیازهای آموزشی اقشار آسیب پذیر و ایجاد بازارچه و کمک به فروش تولیدات و فراهم نمودن زمینه های فضای مجازی و ارائه تشهیلات به مهارت آموختگان فروش محصولات در جهت ایجاد اشتغال می‌باشد.

افشارچی اضافه کرد: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد، فرهنگ ایران و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است، زیرا سرمایه گذاری‌های زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بدون استفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد.
 

کد خبر: 53895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =