مشاور مدیر کل در حوزه روابط کار منصوب شد

طی حکمی از طرف محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمد جواد حیدری به عنوان «مشاور مدیرکل در حوزه روابط کار و مسئول پیگیری تاسیس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان» منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: طی حکمی از طرف محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمد جواد حیدری به عنوان «مشاور مدیرکل در حوزه روابط کار و مسئول پیگیری تاسیس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان» منصوب شد.
در این حکم آمده است:
«جناب آقای محمدجواد حیدری
با سلام
نظر به تجارب، تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور مدیرکل در حوزه روابط کار و مسئول پیگیری تاسیس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان» منصوب می گردید.
اطمینان دارد با مشارکت موثر در سیاست گذاری ها به منظور پیشبرد هرچه کارآمدتر امور، منشا خدمات ارزنده واقع شده و این اداره کل از توانمندی های فکری شما بیش از پیش بهره مند خواهد گردید.
انتظار دارد امانتدارانه و منصفانه در چارچوب وظایف، با هماهنگی اینجانب نسبت به تحقق ماموریت ها و مسئولیت های محوله اقدام نمائید. بالندگی و توفیق روزافزونتان را در انجام امور محوله از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

کد خبر: 54097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =