مشکلات تعاونی‌های قزوین رصد و پیگیری می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان تقویت ساختارهای تعاونی و حل مشکلات تعاونی‌ها در حال پیگیری است و درحال رصد هستیم و یک تیم حقوقی و کارشناسی قوی در نظر گرفته شده و با کانون وکلا هم تفاهم نامه خواهیم داشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، دکتر عین الله کشاورز ترک گفت: هفته تعاون نمادی است تا بتوانیم نقش تعاون را در استان تحلیل کنیم، باتوجه به شاخصه‌های اقتصادی و مزیت‌های استان در بخش‌های مسکن، کشاوری و صنعت فعالیت و نقش آفرینی ویژه داشت و در حال حاضر سعی داریم جایگاه تعاون را احیا و تقویت کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: تعاونی‌ها در حوزه مسکن می‌توانند در شهرستان‌های قزوین و البرز نقش کلیدی ایفا کند و باتوجه به گرانی زمین، در برخی نقاط استان انبوه سازی از طریق تعاونی مسکن و تعاونی عمران و مسکن می‌تواند پیگیری شود که یک مدل جدید برای انبوه سازی است.

وی عنوان کرد: سعی داریم با ظرفیت بخش تعاون خانه کارگران را تقویت کنیم و در این راستا با مسئولین مختلف از جمله شهرداری‌ها هم تعامل داریم.

این مسئول ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به شاخصه اقتصادی استقبال و توجه به تعاون و تقویت آن را احساس می‌کنیم و نیاز داریم مسئولین هم به این امر توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: تعاونی‌های مسکن در استان عملکرد خوبی داشتند و شهرک‌های بزرگی مانند شهرک مینودر توسط آن‌ها شکل گرفته اما در حال حاضر ۲۲ تعاونی مشکل دار با ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر عضو شناسایی شده که بیشتر مشکلات آن‌ها ناشی از سوء مدیریت و خریداری زمین غیرمسکونی است.

کد خبر: 54105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =