همکاری بسیجیان در زمینه اشتغال و تعاون مروردشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت به همراه فرمانده بسیج کارگری شهرستان و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهدای کارگر با سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت دیدار و پیرامون مباحث مشترک گفت و گو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت؛ سرهنگ نصیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت به همراه سرهنگ حسن پور فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات،سرگرد نیک عهد معاونت عملیات و سروان کشاورز ،مسئول جهاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهدای کارگری این شهرستان با بهرام آل سعدی سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت دیدار کردند.
سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت در ابتدای این دیدار ، گزارشی از عملکرد پایگاه مقاوت شهدای کارگری این شهرستان ارایه کرد و گفت: با توجه به همکاری های مستمر پایگاه مقاومت مستقر در این اداره درخواست می شود که همکاری و مساعدت فرماندهی سپاه و بسیجیان در زمینه اشتغال و تعاون و هم افزایی در بحث تسهیلگران بسیجی افزایش یابد.
بهرام آل سعدی افزود: بسیج از ارکان اصلی و موجب اقتدار نظام است و کارکنان این اداره باید خدمات شایسته‌ و کیفی به مردم و خصوصا بسیجیان تعاونگر،کارگر و کارفرما شهرستان ارایه کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرودشت نیز در این دیدار گفت: مجموعه بسیج و سپاه شهرستان مرودشت آمادگی کامل برای خدمت به کارگران بسیجی شهرستان و همکاری با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت را دارد.
سرهنگ پاسدار امید نصیبی اظهار داشت: مباحث و اهداف مشترک زیادی در حوزه اشتغال و توسعه تعاون شهرستان وجود دارد که می توان در آینده گسترش یابد.
سرهنگ حسن پور ،فرمانده بسیج کارگری مرودشت نیز در این نشست گزارشی از فعالیتهای بسیج کارگری شهرستان ارایه و بر توسعه فعالیت های بسیج کارگری تاکید کرد.
در پایان این نشست احکام فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج کارگری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مردشت اعطاء شد.

کد خبر: 54106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =