کمیته نظارت بر طرح های اشتغال روستایی و عشایری خراسان جنوبی برگزار شد

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی آمار ثبت شده نظارت های در سامانه سانار را تعداد 3128 نظارت از ابتدای سال عنوان کرد و خواستار اهتمام ویژه فرمانداران بر تقویت کمیته های نظارت و همسویی ،همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی در بازدید از طرح های اشتغال روستایی در شهرستان ها شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ بیست و چهارمین کمیته نظارت بر طرح های اشتغال روستایی و عشایری استان با حضور اعضاء کمیته و فرمانداران استان به صورت ویدئو کنفراس به ریاست اشرفی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی آمار ثبت شده نظارت های در سامانه سانار را تعداد 3128 نظارت از ابتدای سال عنوان کرد و خواستار اهتمام ویژه فرمانداران بر تقویت کمیته های نظارت و همسویی، همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی در بازدید از طرح های اشتغال روستایی در شهرستان ها شد.

غلامرضا اشرفی بیان کرد:دستگاه ها می بایست موارد انحراف و یا تخلفات احتمالی طرح ها را به کمیته نظارت استان در کوتاهترین زمان ممکن وفق شیوه نامه نظارت بر طرح ها را ارسال نمایند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری مستمر و مداوم جلسات کمیته نظارت در شهرستان ها اظهار کرد: شهرستانها نظرات و مصوبات خود را به طور شفاف به کمیته استانی جهت تصمیم گیری نهایی ارسال کنند.

کد خبر: 54107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =