برگزاری نشست تعاملی سرپرست اداره تامین اجتماعی دالاهو با اعضای کانون بازنشستگان

باهدف توسعه تعامل با جامعه بازنشستگی، نشست تعاملی سرپرست اداره تامین اجتماعی شعبه دالاهو با اعضای کانون بازنشستگان شهرستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شعبه دالاهو، صبح روز دوشنبه و به‌منظور توسعه تعامل با اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران و ایجاد بستر مناسب جهت بازگو کردن مسائل و مشکلات جامعه‌ بازنشستگی، جلسه‌ای با اعضای کانون بازنشستگان شهرستان دالاهو، در محل دفتر سرپرست تامین اجتماعی دالاهو برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست تامین اجتماعی شعبه دالاهو گفت: کانون‌های بازنشستگی عاملی جهت سهولت دسترسی بازنشستگان جهت پیگیری امور مرتبط با سازمان هستند.

امید غلامی افزود: ایجاد تعامل موثر و متقابل بین سازمان و بازنشستگان یکی از مهمترین اهداف ما بوده و درراستای این هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

غلامی بیان کرد: انعکاس خدمات متنوع سازمان به بازنشستگان اقدامی است که باید همواره در دستور کار دو طرف باشد چراکه حفظ و ارتقاء شأن و منزلت اجتماعی مستمری‌بگیران از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است.

سرپرست تامین‌ اجتماعی شعبه دالاهو درپایان ضمن تشکر از حضور اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران گفت: یکی از مشکلات کانون بازنشستگان شهرستان دالاهو که نیازمند به حمایت مدیریت مجموعه اداری و مدیریتی شهرستان دارد، تأمین دفتر کانون است که مقرر شد با انعکاس این مشکلات به مدیریت عالی شهرستان مشکل کانون حل شود.

کد خبر: 70450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =