حلقه های صالحین حلقه های وحدت و انسجام بین مربیان و رابطین است

صبح روز شنبه شانزدهم مهرماه، جلسه مجمع مربیان صالحین سازمان بسیج کارگری استان ایلام به ریاست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیئت اندیشه ورز رییس بسیج کارگری سپاه، رییس سازمان بسیج کارگری سپاه استان و کلیه اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، الیاسی ضمن تبریک هفته وحدت و نقش مربیان صالحین و هم چنین تاکید بر کیفی بودن حلقه های صالحین گفت: در سایه وحدت، انسجام ملی، همدلی و هم‌افزایی برای توسعه همه جانبه و پایدار گام های موثری برداریم.

الیاسی تصریح کرد: حلقه های صالحین یکی از عوامل پیشرفت و به بلوغ رسیدن پایگاه هاست که کار فرهنگی را سرلوحه خود قرار دادند و حلقه های صالحین، حلقه های وحدت و انسجام بین مربیان و رابطین صالحین در مراکز بسیج است.

الیاسی اظهار داشت: هوشیاری، اخلاق، صعه صدر و آگاهی‌بخشی به جامعه از وظایف قشر بسیج است که امروز بیش از هر زمان دیگری در جامعه مشهود است.

وی گفت: حلقه های صالحین تفکر بسیجی را تقویت می کنند و تفکر بسیجی تفکری است که به فرمایش حضرت امام (ره) کمر دشمن را می شکند.

وی اظهار داشت: حلقه های صالحین یعنی کنار هم بودن، مثبت اندیشیدن، مشکلات یکدیگر را حل کردن و همفکری داشتن است که یکی از لازمه های کار بسیجی حضور در جلسات حلقه های صالحین است.

الیاسی ادامه داد: بسیجیان با هدف متعالی در راه خدمت و اعتلای کشور قدم نهاده اند و هیچ قدرت و تهدید و اقدامی نمی تواند آنان را از مسیر مقدسشان برای حفظ کیان، اعتلای نظام، اسلام و انقلاب باز دارد.

شفیعی رییس سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام نیز در این جلسه هدف از برگزاری این جلسه، پویایی و زنده کردن حلقه های صالحین در جامعه کارگری استان ایلام و همچنین تشریح موضوعاتی مانند، روشنگری سیاسی و بررسی مسائل سیاسی روز و تبیین دستورات و آموزه‌های دینی و منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در همه پایگاه های مقاومت کارگری است.

کد خبر: 54235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =