ایجاد ۸ هزار و ۲۰۸ شغل در سال جاری توسط دستگاههای اجرایی

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در محل سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی ضمن ارائه گزارش پیگیری مصوبات سومین جلسه کارگروه، در خصوص وضعیت بازار کار استان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری چهار هزار و ۱۱۷ فرصت شغلی توسط کاریابی های استان به ثبت رسیده و یک هزار و ۸۲ نفر از این طریق در استان مشغول به کار شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جویندگان کار ثبت نام شده و بکارگمارده شدگان مربوط به شهرستان سمنان بوده، گفت: ۵۶۷ نفر از بکارگمارده شدگان در شهرستان سمنان مشغول به کار هستند.

کاشانی درصد تحقق تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی استان را ۷۳ درصد اعلام کرد و گفت: از ۱۱ هزار و ۲۸۲ شغل متعهد شده توسط دستگاههای اجرایی استان هشت هزار و ۲۰۸ شغل از ابتدای سال تا کنون ایجاد گردیده است.

وی افزود: یک هزار و ۷۶۹ طرح تسهیلات اشتغال روستائی و عشایری با مبلغ سه میلیون و ۶۴۸ هزار و ۳۸۷ میلیون ریال به منظور ایجاد سه هزار و ۶۳۸ شغل جدید در سال جاری تا کنون به بانک های عامل ارسال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه شروع معرفی متقاضیان به بانک های عامل در مبحث اعتبار مشاغل خانگی استان از ۱۴ شهریور سالجاری بوده است، گفت: ۴۸۶ طرح با مبلغ ۳۰۶ هزار و دویست میلیون ریال و اشتغالزایی ۵۵۶ شغل تاکنون به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

کد خبر: 54336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =