پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز جهانی عصای سفید

دکتر علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز جهانی عصای سفید پیامی را صادر کرد، در بخشهایی از این پیام آمده است

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، روز ۲۳ مهر ماه روز جهانی عصای سفید فرصتی برای تبلور قابلیت ها، توانمندی ها و حفظ شان و منزلت اجتماعی نابینایان و نشانگر این است که جامعه باید به توانایی ها وقدرت فکری و ذهنی روشندلان عزیز باور داشته و زمینه را برای توانمندسازی و تحقق فرصت های برابر برای این عزیزان فراهم نماید.

آنچه انسان را بر بلندای قله های سترگ موفقیت می رساند گوهر اراده خواستن و توانستن است و نقائص ظاهری مانعی برای رشد و ترقی نیست و نمی تواند انسان را ازمسیر پیشرفت و تعالی بازدارد.

فلسفه نامگذاری روز جهانی عصای سفید، محترم شمردن حقوق اجتماعی نابینایان به عنوان عضوی از جامعه است و چه زیباست که از نقش تاثیرگذار روشندلان در تعالی همه جانبه جامعه، آگاه بوده و بهره مند شویم.

اینجانب روز جهانی عصای سفید و هفته ملی تکریم نابینایان را به تمامی روشندلان و روشن ضمیران عزیز در سراسر استان پهناور کرمان، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری و نیز انجام بهینه وظایف و مسئولیت ها و تمهید زمینه ها و امکانات مورد نیاز این قشر بزرگوار، در تعالی و پیشرفت این سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.

از آستان خداوند سبحان برای روشندلان و همه خدمتگزاران پرتلاش وصدیق این قشر عزیز در مجموعه بهزیستی وانجمن ها و بنیاد و کانونهای مربوط به روشندلان گرامی، عاقبت بخیری، بهروزی و توفیق خواستارم.

کد خبر: 54395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =