تجلیل از کارمند روشندل اداره کل کار کردستان

به مناسبت روز جهانی عصای سفید، ژیلا زمانی، کارمند روشندل اداره کل کار کردستان مورد تجلیل قرار گرفت و از خدمات وی تقدیر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیر کل کار استان ضمن تبریک این مناسبت جهانی، فلسفه وجودی روز جهانی عصای سفید را تکریم انسانهایی دانست که همت و تلاش را به معنای واقعی به ظهور رسانده اند.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه روشندلان به رغم محدودیت جسمی، با تمام وجود امورات محوله را به نحوه احسن انجام می دهند، اظهار داشت: معلولیت به معنای محدودیت نیست بلکه این افراد با همت و تلاش والای خویش می توانند بهترین الگوی رفتاری در جامعه باشند.

پیشکاری در این مراسم که با حضور جمعی از بانوان شاغل در اداره کل کار کردستان برگزار شد، با بیان اینکه مدیون حضور بانوان در عرصه های مختلف جامعه هستیم، به نقش موثر بانوان در خانواده و جامعه اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از پیشرفت و آبادانی کشور مرهون حضور و تلاش های شبانه روزی زنان در عرصه های مختلف بهداشتی، عمرانی، آموزشی و... هستیم که با حضور موثر خود چه در خانه و چه در جامعه موجبات ترقی و پیشرفت خانواده و جامعه را فراهم نموده اند.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید شکرگزار نعمت سلامتی خود باشیم، خدمت رسانی بی منت به جامعه مخاطب را از مهمترین وظیفه سازمانی کارکنان اداره کل کار کردستان دانست.

در این مراسم از خانم ژیلا زمانی همکار روشندل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اهدای لوح سپاس، تجلیل بعمل آمد. گفتنی است ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر ماه به عنوان روز جهانی عصای سفید در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

کد خبر: 54446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =