شهرستان اروند ۸۳ درصد بیمه شده تامین اجتماعی دارد

در راستای بازدید های نظارتی از شعب و دیدار با مقامات سطح استان مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: ۸۳ درصد شهروندان اروندکنار تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان؛ عبدالرضا روشنی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی پور امام جمعه شهرستان اروند کنار دیدار کرد.

روشنی در این دیدار اذعان داشت: شعبه تامین اجتماعی شهرستان شوش با بیش از ۲۵ هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تبعی، ۸۳ درصد از جمعیت مردم شریف اروند کنار را تحت پوشش چتر بیمه ای خود دارد.

سپس وی اظهار داشت: امیدواریم در سال تولید، دانش بنیان و کارآفرینی انشالا با رونق چرخ اقتصادی تعداد بیمه شدگان و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی افزایش می یابد.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی دست در دست هم، با تمامی وجود در خدمت مردم خواهند بود.

عبدالرضا روشنی سپس به منظور دیدار با همکاران و در راستای نظارت بر عملکرد شعب تابعه استان به همراه علیرضا ساعدی فرد رئیس اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی و محمد جواد ساقی رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات تامین اجتماعی خوزستان، از شعبه تأمین اجتماعی اروند کنار بازدید کرد.

روشنی ضمن دیدار از شعبه اروند کنار در دیدار با بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و کارکنان با اشاره باینکه پاسخگویی مطلوب به نیازهای بیمه ای مخاطبان وظیفه اصلی ماست گفت : شعبه اروند کناردر خدمت رسانی به مردم این شهرستان از جایگاه ممتازی برخوردار است.

روشنی دقت و تسریع در انجام امور محوله و هدایت مخاطبان برای بهره مندی بیشتر از خدمات غیرحضوری را ضروری برشمرد و تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی شرکای اجتماعی از قوانین تأمین اجتماعی باعث می گردد تا شاهد رضایتمندی بیشتر ذینفعان سازمان باشیم.

همچنین احمد علی پور رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اروند کنار با اشاره به اینکه حوزه عملکرد این شعبه بیش از ۹۱۱ کارگاه فعال صنعتی، خدماتی و تولیدی را تحت پوشش دارد گفت : در حال حاضر به ۲۵۳۸۶ نفر بیمه شده و مستمری بگیر اصلی از جمعیت مردم شهرستان اروند کنار که در حوزه پوشش این شعبه قرار دارد، خدمات بیمه ای ارائه می شود.

کد خبر: 54705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =