تاکید بر توسعه اشتغال و حمایت از کارآفرینی

استاندار کرمانشاه با تاکید بر توسعه اشتغال و حمایت از کارآفرینی در استان گفت: هیچ گونه تعلل در عرصه اشتغال و تولید را نمی پذیریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، استاندار کرمانشاه درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: در بحث اشتغال دراستان حتی یک شغل هم مهم است و نباید اجازه دهیم واحدهای تولیدی به سمت تعطیلی بروند.

وی در ادامه افزود: هیچ گونه تعلل در عرصه اشتغال و تولید را نمی پذیریم و بایدبرای افزایش و تسهیل صادرات با کشور همسایه وارد مذاکره می شویم.

بهمن امیری مقدم گفت: مدیرانی که طبق برنامه اشتغالزایی دولت عمل نکنند، کنار گذاشته می شوند

وی اضافه کرد : برنامه های دستگاه های اجرایی باید با هدف ایجاد 20 هزار شغل در استان همخوانی داشته باشد و در عین حال برنامه ریزی لازم برای صیانت و حمایت از واحدهای فعال هم در دستور کار باشد.

مدیر ارشد استان در راستای اشتغالزای به شرکت ها و واحدهای تولیدی توصیه کرد : بر اساس میزان سهام هیات مدیره، هر کدام از اعضا که توان مدیریت شرکت را ندارند باید سهام را واگذار و تکلیف هیات مدیره را از سهامداران عمده مشخص کنند.

استاندار کرمانشاه در پایان توصیه کرد : برای افزایش و سهولت صادرات، کالاهای صادراتی از مرزهای مختلف استان تفکیک و در این زمینه اقدامات کارشناسی لازم صورت گیرد.

کد خبر: 54819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =