تیم بانوان کارگری استان البرز قهرمان کشور شد

معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از قهرمانی تیم دو و میدانی کارگران استان البرز در مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی کارگران کشور خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرضیه فهمیده با اعلام این خبر گفت: در مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی کارگران کشور با تیم دوومیدانی کارگران استان البرز در اهواز رتبه نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد : مسابقات دوومیدانی قهرمانی بانوان کارگران کشور روز پنج شنبه ۱۲ آبان ماه با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به کار خود در اهواز پایان داد. این رقابت ها که به مدت ۲ روز در استادیوم جهان پهلوان تختی اهواز پیگیری شد.

فهمیده خاطر نشان کرد: این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از ۱۳ استان در ۸ ماده برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی تیم استان البرز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، اصفهان عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد، تیم کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان جایگاه سوم این رقابتها را از آن خود کرد. در ادامه این رقابت نیز جمعه ۱۳ آبان در بخش آقایان این مسابقات آغاز خواهد شد.

کد خبر: 55088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =