خواست مردم و شعار عملی دولت مبارزه با فساد است

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت‌: شعار مردم عدالت و مبارزه با فساد است و دولت با حضور مسئولان متعهد و متخصص، مسیر عملگرایانه مبارزه با فساد را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، حجت الاسلامی و المسلمین احمدصالحی امروز در جریان همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: ارتباطات مردمی وزارت کار در سفرهای استانی در قالب ارتباط چهره به چهره بسیار صادقانه و موثر بوده و کارنامه موفقی در این حوزه به ثبت رسیده است.

وی همچنین افزود: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای مبارزه با فساد و ایجاد عدالت در کشور مستقر شده و ادامه مسیر را دنبال می‌کند.

وی بیان داشت: امامین انقلاب همیشه مردم را به عنوان ولی نعمتان خود و مسئولین یاد کرده و یاد مردم در عمل خاستگاه مردم بوده است.

صالحی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم نام مقدس مردم به عنوان افتخار در نام دولت قرار گرفته است، گفت: شعار مردم عدالت و مبارزه با فساد است و دولت با معرفی مسئولان به دنبال مبارزه با فساد است.

وی اضافه کرد: مجموعه نظارتی، پایش و ارزیابی و خدمت به مردم وقتی در وزارت کار در یک قالب قرار گرفته که نشان از مسیر درست در مبارزه با فساد است.

ریس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: با همایش‌های اینگونه در حوزه ارتباطات مردمی و سلامت اداری می‌توان حلقه مفقوده مبارزه با فساد را مشخص کرد.

وی بیان کرد: اقدام و عمل در حوزه مبارزه با فساد تعیین کننده است و این نشست‌ها باید ما را به این خروجی مشخص رسانده و دولت مردمی از مسیر عمل‌گرایی مبارزه با فساد را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: مدیران باید در صحنه مراجعات مردمی حضور پیدا کرده و ساعاتی را برای شنیدن صحبت‌های مردمی اختصاص دهند.

صالحی گفت: امیدواریم این گفتمان‌ها به گفتمان فسادستیزی دستگاه‌ها تبدیل شده و جهاد تبیین را باید در این راستا به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین احمدصالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همچنین در حاشیه همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز ارتباطات مردمی و میز خدمت هدفمندی یارانه ها مستقر در این وزاتخانه بازدید و با مراجعان گفت‌وگو کرد.

کد خبر: 55250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =