ارتباطات مردمی اصل بدون تغییر حکومت‌ها است

دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ضرورت وجود ارتباطات مردمی به عنوان اصل بدون تغییر برای حکومت‌ها نام برد و بر اهمیت توسعه این نوع ارتباط تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، علیرضا عسگریان امروز در جریان همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: ارتباطات مردمی در واقع اصل بدون امکان تغییر برای تمامی حکومت‌ها به‌شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ارتباطات صادقانه با مردم در قالب‌های مختلف شکل گرفته است، بیان داشت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، ریس جمهوری در بسیاری از اوقات حتی سریعتر از مسئولان دستگاه‌های مربوطه در صحنه‌ها حاضر می‌شوند و این به عنوان یک امتیاز برای دولت به شمار می‌رود.

عسگریان در ادامه اظهار داشت: باید از حجم فعالیت‌های میدانی به نفع زیرساخت‌های اساسی بکاهیم که در این خصوص نیازمند سامانه‌های هوشمند متمرکز در دستگاه‌ها هستیم.

دستیار ویژه وزیر تعاون در ادامه با بیان اینکه تمام سامانه‌های حوزه ارتباط مردمی و بازرسی باید در قالب پاسخگویی قرار گیرند، اضافه کرد: باید با بهره‌مندی از زیرساخت‌ها گفت‌وگو با مردم را در دستور کار قرار دهیم.

وی همچنین عنوان کرد: با ترمیم فرایندهای حوزه‌های مختلف اداری تا حدود ۳۰۰ برابر افزایش بازدهی در دستگاه‌ها را شاهد خواهیم بود.

عسگریان ادامه داد: درک مدیران از حوزه اداری تحت نظر و شناخت از خود آنها، امکان ارتقا و توسعه را در آن مرکز موجب خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: در واقع خودانگیختگی در حوزه منابع انسانی مرز رقابت بین سازمانی محسوب می‌شود.

همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز، هفدهم آبان ۱۴۰۱ با حضور معاونان و مدیران وزارت کار، مدیران، نمایندگان و سرپرست بازرسی ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور در مجموعه ۱۷ شهریور وزارت کار برگزار شد.

کد خبر: 55254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =