انجام نظارت و بازرسی بر کارمندان واجب است

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: نظارت و بازرسی بر هر نیروی کار و کارمندی واجب بوده و در واقع حکم و تکلیف است.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، مجیدرضا فولادی امروز در جریان همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت : ۱۲۹ بار در قرآن کریم به موضوع بازرسی و نظارت اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه اولین ناظر در عالم خلقت خداوند متعال است، افزود: از متخصص ترین ها و مورد وثوق ترین و متعهدترین افراد در حوزه بازرسی یابد استفاده کرد.

فولادی همچنین با بیان قطعی راه حل برخورد با فساد اداری را نظارت عنوان کرد و گفت : بسیاری از نارضایتی ها به دلیل قصور برخی مسئولین در گذشته و عدم برخورد با برخی از فسادها است.

وی بیان کرد: عدم نظارت و نبود برخورد با مفاسد در حوزه‌های مختلف از جمله بخش‌های اداری یکی از مشکلات امروز است.

فولادی با تاکید بر اینکه تقاضای امروز مردم برخورد با مفاسد بوده که مدیران و دستگاه‌ها باید به این مسائل ورود پیدا کنند، گفت: برخورد با مفاسد موجب امیدواری مردم خواهد شد.

اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

بازرس کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه اعتماد عمومی با هم افزایی بروز و ظهور و این تعامل مرتبط با حوزه بازرسی‌ها در وزارت تعاون برقرار است، گفت :اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است.

اشکان میرمحمدی امروز در جریان همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری اظهار داشت : تعدد دستگاه‌های نظارتی در صورت پرهیز از موازی کاری موجبات ناامن‌سازی محیط را برای متخلفین به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: رسیدگی به عملکرد افراد متخلف و واکاوی قوانین و مقررات با زمینه سازی ایجاد تخلف از مهم ترین اقدامات حوزه مبارزه با فساد است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت‌ دستگاه‌های برون و دورن سازمانی و تعامل این نهادها و همکاری واحدهای مختلف نیاز امروز بازرسی است.

میرمحمدی اضافه کرد: اخلاق حرفه‌ای و اسلامی در نظارت و بازرسی نباید فراموش شود و در این حوزه باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: نبود فساد و مبارزه با فساد از شروط لازم رشد و ارتقا اقتصادی است که با نظارت مردمی این مسئله ممکن می‌شود.

بازرس کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: به واسطه هم‌افزایی و تعامل با وزارت کار، اهداف مهم حوزه بازرسی و مبارزه با فساد را دنبال کرده و به این هدفگذاری ها دست می‌یابیم.

کد خبر: 55258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =