رشد ۷۳۲ درصدی میزان تولید در شرکت پارس الکتریک

معاون برنامه‌ریزی هلدینگ صنایع عمومی تامین با اشاره به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰، از رشد ۷۳۲ درصدی میزان تولید مجموعه پارس الکتریک در این سال نسبت به سال مالی ۱۳۹۵ خبر داد.

امیر محمد شریفی معاون برنامه‌ریزی هلدینگ صنایع عمومی تامین در گفت‌وگو با آتیه آنلاین با اعلام این خبر افزود: شرکت پارس الکتریک، تولیدکننده تلویزیون‌های هوشمند است. تولیدات این شرکت از جمله برندهای قدیمی و شناخته شده در بازار ایران به حساب می‌آید. این برند دارای دو کارخانه واقع در تهران و قزوین است.

وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای شش سال گذشته شرکت پارس الکتریک علاوه بر رشد تولید، افزایش میزان سوددهی بوده است. به نحوی که مقدار فروش در این مجموعه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال مالی ۱۳۹۵ بیش از ۱۰۱۷ درصد رشد داشته است.

شریفی یادآور کرد: این میزان رشد فروش بسیار چشمگیر بوده و سبب شده است سود خالص شرکت درسال ۱۴۰۰ نسبت به سال مالی ۱۳۹۵ بیش از ۲۴۰۰ درصد رشد داشته باشد.

وی گفت: درآمد عملیاتی سال ۱۴۰۰ نسبت به سال مالی ۱۳۹۵، بیش از ۵۶۰۰ درصد صعود داشته است.

معاون برنامه‌ریزی هلدینگ صنایع عمومی تامین عنوان کرد: افتتاح آزمایشگاه مرجع کنترل کیفیت، افتتاح خط تولید دوم کارخانه قزوین، افتتاح خط تولید کارخانه تهران، افتتاح مرکز پاسخ گویی به مشتریان، تولید محصول جدید مانیتور و تولید رابط کاربری اختصاصی (لانچر) تلویزیون‌های هوشمند پارس تا انتهای سال زمینه حرکت رو به جلوی این مجموعه را فراهم می‌کند.

شرکت پارس الکتریک در سال ۱۳۴۱ ثبت شد و از سال ۱۳۵۴ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است. این مجموعه بعدها در زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین قرار گرفت.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین (سهامی خاص) در ۲۷ بهمن ماه سال ۸۲ تأسیس شد و در حال حاضر یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) است. این مجموعه در دو حوزه «کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی» و «لوازم خانگی و الکترونیکی» فعالیت می‌کند.

این مجموعه دارای ۵ شرکت در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی و ۲ شرکت در حوزه لوازم خانگی و الکترونیکی است. دو شرکت فعال در زمینه لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی در سال جاری مجموعا حدود ۳۰۰ هزار دستگاه محصول تولید خواهند کرد که یکی از این شرکت‌ها، شرکت کارخانجات پارس الکتریک است.

کد خبر: 56091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =