برگزاری سی و هشتمین کمیسیون تخصصی مسکن و خدمات فنی مهندسی اتاق تعاون

گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مسکن کارگری در سی و هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی مسکن و خدمات فنی مهندسی اتاق تعاون ایران ارائه و بررسی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، حاج ابراهیمی رئیس کمیسیون مسکن و خدمات فنی مهندسی با بیان این مطلب گفت: طرح و بررسی تشکیل شرکت تعاونی و اتحادیه جهش ملی مسکن، اقدامات صورت گرفته احیا و بازآفرینی بافت فرسوده و اقدامات صورت گرفته در خصوص مسکن کارگری در کمیسیون امروز طرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد اساسنامه اجرایی شرکت های تعاونی مسکن جهش برای اعضا، استان ها و اتحادیه های سراسری جهت ارائه نظرات کارشناسی ارسال شود.

حاج ابراهیمی افزود: گزارش مبسوطی در خصوص سامانه جامع مسکن اتاق تعاون ایران نیز در این نشست ارائه و به سوالات اعضا پاسخ داده شد.

خاطرنشان می شود در بخش دیگری از نشست امروز در خصوص مسکن کارگری بحث و بررسی صورت گرفت. به گفته حاج ابراهیمی روند پیشرفت فعالیت های صورت گرفته در خصوص مسکن کارگری از موضوعات مهم نشست امروز بود که توضیحات مبسوطی نیز در خصوص استانهایی که زمین تحویل گرفته اند یا استانهایی که در فرآیند انجام آن نظیر ثبت نام، جذب، نحوه تخصیص زمین و … ارائه شد.

گفتنی است سی و هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی مسکن و خدمات فنی مهندسی اتاق تعاون ایران به صورت حضوری و پوشش ویدئو کنفرانس با ۳دستور در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

کد خبر: 56128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =