برگزاری نشست نهایی بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از برگزاری نشست مشترک بین اعضای این کمیسیون و رییس سازمان اداری و استخدامی کشوری به منظور ایجاد اتفاق نظر و وحدت رویه بین دولت و مجلس برای بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خانه دولت، ولی اسماعیلی در بیان روند ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: هم‌اکنون در حال تلاش هستیم که طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا قبل از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب برسد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این راستا جلسات مشترکی به دستور هیات رییسه مجلس برگزار شد کما اینکه فردا نیز مجدد جلسه مشترکی با رییس سازمان اداری و استخدامی کشوری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برگزاری این نشست به منظور رفع اختلاف نظری که بین مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشور پیرامون طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برگزار می شود.

وی گفت: از سوی دیگر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که مباحث پیرامون این طرح در کمیته جمع‌بندی شود تا با اشتراک نظر میان دولت و مجلس در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.

اسماعیلی همچنین یادآور شد: اگر در نشست فردا به جمع‌بندی نهایی برسیم چنانچه امکان بررسی آن در نشست‌های هفته جاری صحن وجود نداشته باشد بعد از اتمام تعطیلات مجلس گزارش آن را برای بررسی در دستورکار صحن قرار خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قرار بر این شده است گزارش این طرح برای بررسی در صحن علنی مجلس با کمترین ایرادات ارائه شود بنابراین این جلسه مشترک برای ایجاد اتفاق نظر و وحدت رویه بین کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی کشوری به منظور تحقق این مطالبه مهم عمومی برگزار خواهد شد.

کد خبر: 56148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =