ابراز خرسندی از حضور مددجویان در تیم ملی فوتسال ناشنوایان

سرپرست بهزیستی شهر تهران با ابراز خرسندی از کسب قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در اولین دوره جام جهانی فوتسال زیر ۲۱ سال گفت: حضور سه مددجوی تحت‌پوشش بهزیستی شهر تهران در تیم ملی باعث خرسندی است و به صورت ویژه این مقام جهانی را به آنها تبریک عرض می‌کنم.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین بیان کرد: تیم ملی کشور ما در فینال این دوره از مسابقات در کشور مالزی به مصاف تیم قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

برزگر تاکید کرد: ورزشکار دارای معلولیت جسمی به پشتوانه اعتماد به نفس بالا و تقویت توان جسمی خود می‌تواند به فردی توانمند در تیم ملی یک رشته ورزشی تبدیل شود.

وی با تاکید بر افتخارآمیز بودن تیم ملی فوتسال ناشنوایان افزود: تک‌تک بازیکنان این تیم توانستند با ایجاد حس مثبت در درون خود در کسب این موفقیت بزرگ برای کشور عزیزمان موثر باشند و به تمام بازیکنان و هموطنان عزیزمان این دستاورد بزرگ جهانی را تبریک عرض می کنم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مهدی کرمعلی (دروازه‌بان و کاپیتان)، محمدحسن عبداللهی، مسعود برناک، ابوالفضل ابراهیمی و علیرضا نصیری‌نژاد در ترکیب اصلی به میدان رفتند. گل تیم ایران توسط سجاد ندیمی در دقیقه ۲۳ به ثمر رسید.

کد خبر: 56326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =