رشد ۵۵ درصدی فروش شرکت پخش هجرت

در ۹ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱، پخش هجرت با فروش بیش از بیش از ۷۴۸۰ میلیارد تومان، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشدی ۵۵ درصدی داشت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تیپیکو؛ علی مقدسی‌راد مدیرعامل شرکت در این باره گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال سالجاری، پخش هجرت با فروش بیش از بیش از ۷۴۸۰ میلیارد تومان، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل - ۴۸۲۰ میلیارد تومان – با رشد ۵۵ درصدی که متشکل از ۲۷ درصد اثر افزایش قیمت و ۲۸ درصد اثر افزایش حجم فروش بوده در مسیر تعالی گام برداشته است.

فروش در این دوره، ضمن رشد ۵۵ درصدی و تحقق ۱۴۰ درصدی بودجه مصوب اولیه شرکت، با افزایش سهم بازار دارویی کشور از ۹.۳ درصد در سال گذشته به بیش از ۱۰.۶ درصد در دوره جاری و بهبود نسبت سهم فروش خصوصی از ۶۵ درصد در سال گذشته به ۷۰ درصد در سال جاری، رشد فروش ۶۴ درصدی را در بخش خصوصی در عملکرد دوره جاری شرکت شاهد بوده ایم.

همچنین در راستای هم افزایی درون گروهی وزن فروش گروه تیپیکو از ۳۲ درصد در سال گذشته به بیش از ۴۱ درصد در سال جاری رسیده که رشد ۷۰ درصدی در فروش سبد گروه تیپیکو در عملکرد دوره جاری به ثبت رسیده است. درباره سایر شاخص‌ها، شرکت پخش هجرت با رشد ۵۳ درصدی در عملکرد خرید (خرید بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد تومان) و رشد وصول ۵۸ درصدی، گام در مسیر بهبود متوازن و اهداف تبیین شده برداشته است.

در پایان مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه سایر اقدامات انجام شده نظیر اصلاح فرایندهای انبار، طراحی و پیاده‌سازی سامانه هوش تجاری، افزایش پوشش مشتریان، نوسازی ناوگان و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام را عامل اساسی در جهت تحقق چشم‌انداز تبیین شده و دستیابی به شاخص‌های مورد نظر اشاره و از زحمات و همراهی کلیه کارکنان در همه سطوح شرکت تشکر کرد.

شرکت پخش هجرت به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های پخش دارو از لحاظ شاخص‌های عملیاتی و سودآوری بوده که علی‌رغم مشکلات نقدینگی پیش روی صنعت پخش این موفقیت را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

در پایان این شرکت در راستای حفظ رسالت اجتماعی خود و با توجه به تمرکز بر پوشش حداکثری، توانسته بالاترین آمار توزیع محصولات کسری بازار نظیر آنتی‌بیوتیک‌ها و سرم را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.

کد خبر: 56673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =