برگزاری کمیسیون سهام عدالت، تعاونی‌های فراگیر ملی و توسعه عمران شهرستانی در اتاق تعاون ایران

چگونگی سرمایه گذاری از محل سهام عدالت در توسعه عمران شهرستانی و تعاونی‌های فراگیر ملی با هدف تحقق  عدالت اجتماعی که از اهداف عالیه بخش تعاون است، در کمیسیون سهام عدالت، تعاونی‌های فراگیر ملی و توسعه عمران شهرستانی بررسی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، کمیسیون سهام عدالت تعاونی‌های فراگیر ملی و توسعه عمران شهرستانی در اتاق تعاون ایران برگزار شد. در این نشست، ضرورت شکل گیری و نحوه فعالیت کمیسیون مذکور، مباحث مربوط به اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص واگذاری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشکلات سهام عدالت و نحوه واگذاری ها، از دیگر موضوعات این نشست بود که با حضور فعالان اقتصادی حاضر طرح و بررسی شد. بررسی ارتباط بین سهام عدالت و توسعه عمران شهرستانی از دیگر موضوعات این نشست بود به نحوی که سرمایه‌گذاری از محل سهام عدالت در توسعه عمران شهرستانی و تعاونی‌های فراگیر ملی باعث ایجاد عدالت اجتماعی که از اهداف عالیه بخش تعاون است، خواهد شد.

حضور عضو ثابت از فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی همچنین استفاده از تعاونی‌های دهیاری و شهرداری سراسر کشور و بررسی جاماندگان از سهام عدالت نیز از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

کد خبر: 56927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =