شاخص کل بورس یک مقاومت دیگر را پودر کرد

 در داد و ستدهای روز جاری «سه‌شنبه ۲۰ دی» بازار سهام، شاخص کل بورس باز هم به رشد خود ادامه داد.

به گزارش «آتیه آنلاین»، امروز بورس تهران توانست یک مقاومت دیگر بر سر راه خود را بشکند، بر این اساس روز جاری شاخص کل بورس با ۲۱ هزار و ۲۸۴ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۶۶۸ هزار واحد صعود کرد. در این رابطه با شکسته شدن محدوده یک میلیون و ۶۵۰ هزار واحدی، بورس تهران در آستانه ورود به کانال ۱.۷ میلیون واحدی است.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز توانست ۷.۲۳۶ واحد افزایش یابد و با ورود به کانال ۵۰۰ هزار واحد، رقم ۵۰۳ هزار و ۶۳۷ واحد را ثبت کند. این درحالیست که امروز نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت تهران و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

از سویی دیروز شاخص فرابورس نیز با صعودی ۲۳۵ واحدی وارد کانال ۲۱ هزار واحد شد و رقم ۲۱ هزار و ۱۴۳ واحد را ثبت کرد و نمادهای فولاد هرمزگان جنوب، شرکت آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی زاگرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بانک دی و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص فرابورس گذاشتند.

کد خبر: 56953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =